lördag 26 februari 2011

Å som i Å..

En lördag i sovandets tecken idag efter att jag jobbat i natt och jag skall jobba natten som kommer.. Så idag har jag inte hunnit så mycket mer.. Vi har iof tagit en promenad som gick till Netto där jag inhandlade en ihopfällbar pall i aluminium, den skall jag ha när jag plåtar.. Ibland behöver man komma upp en liten bit om man skall ta bilder lite uppifrån.. Det gäller ju med att ha lätta grejer så man inte sliter ihjäl sig när man skall iväg och plåta..

Nu sitter jag i soffan, mätt och belåten efter att min fina kock, Patrick, lagat Wok.. Här skall jag sitta placerad frm till jag skall på med ytterkläderna för att traska mot mitt jobb igen..

Och så dagens bokstav i February Photo Challenge som kommit till bokstaven Å.. Och eftersom vi bor "vägg i vägg" med just en Å så var ju motivet givet..
Och Ån är Holje Ån som rinner genom Olofström..


Nu skall jag se om jag kan läsa lite bloggar, kom ju på att jag kan läsa de som jag följer genom Google Reader, men en aning irriterande är det än att jag inte kan gå så långt tillbaka genom instrumentpanelen..
Ha en fin kväll alla mina fina läsare..


5 kommentarer:

Patricia sa...

Skönt med kock .. =)

Va härligt att bo vid vatten, det spelar ingen roll om det är en å eller sjö eller hav, bara att ha närheten till vatten gillar jag .. =)

Knepigt det där med instrumentpanelen, fattar fortfarande inte vad du menar .. men ser att du inte har en sån offentlig lista över vilka du följer .. =)

Kram kram

Patricia sa...

Nu fattar jag hur du menar .. gick in o kollade hos mig (har aldrig använt den) och hos mig funkar det i alla fall att scrolla hela vägen ner .. undrar vad som har hänt hos dig då =(

Tur vi klurade ut det här .. ha ha ha

Vita Falkens Lantliv sa...

Vacker bild på ån! Inte så dumt med en kock;) Jag fick kvällsmat när jag kom hem nu ikväll, inte dumt det heller:)

Hoppas det går bra att jobba inatt.
Kram Susanne

Hanna sa...

vacker å bild.
Kram
Hanna

Britt sa...

Underbart med egen kock, det är ju perfekt att få njuta av någon annans kokkonster...

Kul att du vill vara med i min utlottning.

Kram britt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade