torsdag 9 december 2010

Vinst!!

Nu kan Tomten känna sig välkommen hit.. Jag vann ju en fin bräda med texten "Välkommen Tomten" av Linda med den fina bloggen Årstidens bästa ... Den kom idag i lådan, så snyggt inslagen..



Just nu står den på öppna spisen, får se om den får stå kvar eller om den får flytta till annat ställe.. Fin är den i vilket fall och jag blev så glad.. Tack Linda!!


Har ju sovit halva dagen efter en natts jobb och skall jobba en natt till innan jag tar helg, vilket skall bli skönt att få vara lite ledig, tre nätter närmare bestämt..

Tog mig ut en kort runda för att plåta, tyckte det var fint ljus men det var ändå lite mörkt för att det skulle bli så bra bilder som jag hade velat.. VILL HA NY KAMERA OCH OBJEKTIV!!! Men jag skall bjuda er på någon av bilderna ändå :-)



Glöm inte att titta på Halv åtta hos mig där det ikväll är Marikas tur att öppna upp sitt hem och bjuda på mat.. Marika har den fina bloggen Ljuvligt hem och inredning.. Jag kommer definitivt att sitta bänkad.. Jag vet ju oxå vem Lotta är som bjöd på mat i sin husvagn i måndags, hon kommer här från Olofström men bor numera i Karlshamn.. Så lite extra kul att följa programmet denna veckan..

Nu skall jag fixa lite te till mig och krypa upp i soffan.. Ha en fin kväll..


6 kommentarer:

Nina sa...

Jag hejade på Marika, hon verkar en trevlig och sprallig tjej :) Kul hon vann!

Nu ska jag kolla in hennes logg med, tack för länken.

Önskar dig en bra natt och skön ledig helg!
Kram Nina!
P.S. Grattis till vinsten oxå, förstås :)

Ankan sa...

Grattis till vinsten & attans missade halv åtta hos mej...
Fina bilder.
Kramen

Annika N sa...

Grattis till vinsten :-)
Härliga bilder.

Ha nu en riktigt härlig helg !!! Kram Annika

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Vad skönt att du får lite ledigt framöver!

Tack för alla fina kommentarer du lämnar hos mig titt som tätt :-)

Ha en trevlig Tredje Adventshelg!

Kram från Australien♥

japp sa...

Heeij Mia.. jaa, du e såå duktig på att fota.. jag verkar ha tappat de där me fotandet nuförtiden.. tar inte ens på hundarna, jag kommer som av mej jämt..=))Måste nog skärpa mej.

Jaadu, dessa kuddöverdrag lär jag nog vänta med nån dag till, tror jag.
Känner inte för å sy mer just idag.. får väl se.. maskinen står framme än iaf..så man vet ju inte då andan faller på..=)

HOppas du får sova gott då du jobbat natt.. jag är ledig tills måndag.. då blir det fm.. sen är de ju nära till jul.. man får väl se hur man blir ledig då, vi ändrar nog skift efter jul.. hmm.. trist.
Menmen.. så är de.. kram på dej, å trevlig helg. kram Helén.

kallebodalantliv sa...

Tack för tipset om halv åtta hos mig ..kul att se det ..visst är vintern fin i sig ..men det räcker allt med kyla nu ..men du har ju också det fint utanför dina fönster ..som är nya nu ..det känns väl bra ?ha en skön kväll .kram jeanette.kallebodalantliv

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade