torsdag 24 april 2014

Sol Sol Sol!!

Solen skiner så vackert ute.. Jag satt en stund på balkongen och solade mina vita ben nu efter jobbet, men hyj, det var lite kallt.. Blåser som tusan..

När jag skulle hem från jobbet så tog jag en vända om Netto där jag köpte ett citronträd och tre-pack korgar, för att ställa på balkongen..
Blir mer och mer mysigt där uppe..

 Igår var jag ute på en kort promenad och tog kameran med mig..
Man förundras vart år hur vackert det är när allt börja födas på nytt.. Vi har börjat få så grönt här hos oss..
Och massor av blommor som börjat blomma..

Nu skulle man vilja stoppa upp tiden en stund, bara för att hinna få njuta av underbara våren.. 
En vecka kvar av denna månad sedan är vi inne i försommarmånaden maj.. Underbart!!

Från fredag till söndag jobbar jag lite drygt 30 timmar, så bloggen kommer inte att uppdateras då, men en dag nästa vecka kommer jag säkert att uppdatera..
Ha nu en fin helg..


 

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint med ett citronträd, häftigt när du kan skörda din första citron.
Och det är inte klokt så fort det blev grönt, svårt och hänga med.
Kramar
AnnaMaria

Nina sa...

Håller med dig, det går alldeles för fort nu, denna härliga tid. Rätt vad det är så är det fullt utslaget överallt. Ni ligger lite före oss, men det börjar allt bli grönt här med. Man får njuta allt man orkar och hinner :)

Vad roligt med ett citronträd! Hoppas det kommer nåt på det, det vore spännande. Fast det är säkert fint ändå.

Ha det fortsatt kanoners!
Kram Nina!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade