tisdag 8 april 2014

Vilken inspirerande tjej!!!

Igår var jag på föreläsning om Kost, Träning och Attityd.. Föreläsaren var vackra och härliga Blossom Tainton-Lindquist..

En mycket inspirerande kvinna som hade så mycket klokheter att komma med.. Jag ångrar inte ett ögonblick att jag gick på denna föreläsning även om ögonen gick i kors innan jag gick dit.. Ganska trött efter att ha varit uppe sedan 5.30, som jag inte är van vid..
Jag tänker inte gå in på vad hon pratade om men det gäller alla, otränade, tränade, långa, korta, runda, smala.. Så har ni chansen tycker jag absolut att ni skall gå på en föreläsning med Blossom..
Idag har regnet öst ner på förmiddagen och det har till och med åskat lite.. Nu är det uppehåll och det hoppas jag det är till jag skall vandra till jobbet i eftermiddag.. Har en kort dag på jobbet men det känns bra eftersom det är så mycket att ta in och lära nu när allt är så nytt..

Önskar er alla en fin tisdag!!


1 kommentar:

Finurliga fröken sa...

Men va spännande! Kan tänka mig att du lärde dig mycket. Och vilka fina bilder du tar! Kram.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade