onsdag 4 september 2013

Kvällsmys!!

Efter 10,5 timmars jobb är det skönt att krypa i myskläder och kura ihop i soffan och titta på tv..
Och så klart har jag en massa tända ljus i vardagsrummet där jag sitter.. Älskar levande ljus!!
Just i detta nu har jag 12 ljus tända.. MYS!!!  
I morgon är jag ledig från jobbet, men har ju lite annat att göra så som handling tex.. På kvällen skall jag vara med i något som heter Höstruset som kommunal ordnar här i Olofström.. Man går/springer några km tillsammans med en massa andra härliga kommunalare.. Man är med i några utlottningar med så jag hoppas jag har lite tur i morgon..
Jag har ju berättat innan att jag bloggar åt Butik Lizzo, och nu blir det ofta uppdateringar med snygga höstkläder på den bloggen.. I dagens inlägg så hittar ni bl.a denna vackra långklänning från Sisters Point..
Klicka er gärna in på Butik Lizzos blogg genom att klicka HÄR!! 
Tyvärr finns ingen webshop ännu men det går alldeles utmärkt att ringa till butiken (telenummer står till höger på bloggen) om du inte bor i närheten av Olofström, så skickar de det till dig..

Nu skall jag kolla klart på Stalker (vilka gräsligt otäcka människor det finns) och sedan hoppa i säng.. Sov gott!

5 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Kör också min första 5:2 vecka körde en dag förra veckan men denna vecka ska det bli två och sen kör jag ju LCHF resten, hoppas gå ner 10 kilo till innan jul ;O)
Ha en riktigt härlig onsdagkväll!
Kram/Lena

Inramad inredning ~ Shabby chic och lantligt sa...

Det är så mysigt att tända levande ljus! Speciellt nu i ruggiga hösttider! :)

Anonym sa...

Härligt med tända ljus. Snygg långklänning. Jag ska ju på en större tillställning i höst så jag får nog ta mig dit o prova den..det kanske är läge nu att börja använda klänning ;) Tycker att alla andra passar jättebra i klänning men själv har jag det väldigt sällan.

/ Berit

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Myskläder och mysljus, det är skönt det efter jobbet. Lycka till i höstruset.
Kramar
AnnaMaria

Lilla Källängen sa...

Mycket tända ljus har vi här hemma också, det är ett måste :-) Men vilket bra resultat du har fått hittills av 5:2 dieten, så roligt, det gör du bra! Det är ju lättare att följa dieter också om man märker resultat och ser att det är mödan värt :-)
Ha det så mysigt ikväll
Kram Anneli

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade