fredag 6 september 2013

Höst... eller?

Ja vad skall man säga om vädret mer än att det är ett underbart höstväder.. Sommarvarmt så man kan fortfarande gå i shorts om man vill.. Underbart!! Och här nere skall det tydligen hålla i sig över helgen och återkomma igen i mitten av nästa vecka.. Härligt!!!
Idag har jag jobbat och är hemma i soffan nu, tänkte ta och krypa ner under en filt i sängen strax och försöka sova lite.. Jag skall nämligen iväg och jobba i natt igen, skall hoppa in extra hos brukaren jag tidigare har jobbat hos i 12 år.. Skall bli jättekul att komma tillbaka och gästspela lite.. Så i natt och i morgon natt skall jag jobba där..
Nästa vecka har jag fått ett par extra dagar på mitt ordinarie jobb då en av mina arbetskamrater skall vara ledig.. Känns bra att få lite extra..
Jag var inom Butik Lizzo på vägen hem från jobbet för att se om det fanns något som behöver ut på bloggen (den hittar ni HÄR), tog några bilder som kommer ut i morgon, och så var det mycket som de höll på att packa upp.. Titta gärna in på Butik Lizzos blogg och på Butik Lizzos facebooksida..
Svamparna jag plåtat finns på en stubbe i vår trädgård, hela stubben är full..

Nähä, nu är de dags att se om jag kan slumra till lite här så jag orkar hålla mig vaken i natt..
Ha en underbart fortsatt härlig fredag..

1 kommentar:

Källeboda lantliv sa...

Trevlig helg på dig tjejen !
ja nu njuter vi av häärliga dagar !
kram jeanette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade