söndag 16 juni 2013

Tid....

...har det inte funnits gott om ett tag nu.. Bloggen har fått stå tillbaka ett tag, men idag har jag tid att skriva lite =)
Jag har jobbat, firat dotterns student, fotograferat studenter och jobbat som fotograf på Sweden Rock Festival.. Ja då hinner man inte mycket mer.. Men nu har det lugnat ner sig lite och snart är det semester..
Min dotter Amanda tog studenten d. 31/5 i härligt soligt väder.. En bra dag och ett härligt minne för henne.. 
Nu möter hon allvaret med att försöka hitta ett jobb, och det är ju inte det enklaste, men jag hoppas det dyker upp något så hon får en bra start på sitt "nya" vuxna liv..
Jag har plåtat denna vackra tjej, Johanna, som också gått ut gymnasiet.. Balbilder tog vi en vacker sommardag nere vid sjön Halen.. Studentbilder skall jag med ta men de kan man ju ta i efterhand, så nu väntar vi på bra väder så de kan få bilder till tackkort..
Och så har jag då varit på Sweden Rock Festival.. Där jobbade jag som fotograf för tredje året.. Det är så himla kul!!! Man träffar en massa härliga människor, får lyssna på bra musik och samarbeta med underbara fotografer.. Vi har så kul ihop, och de är så villiga att hjälpa till om man behöver hjälp och tips..
I år plåtade jag bl.a Kiss.. En häftig upplevelse.. 
Ett av mina favoritband, Avantasia, avslutade festivalen och det med bravur.. Mer bilder kommer säkert upp här, men vill ni se fler så klicka er in på min fotosida på FB, Photo by Maria, där jag nu håller på att lägga ut bilder dag för dag..
För ett tag sedan så fick jag en fråga av innehavaren av Butik Lizzo i Olofström, om jag ville blogga åt dem.. Jag tackade ja, att jag kunde försöka.. Den sortens blogg har jag ju aldrig gjort förr.. Men man måste ju testa innan man kan säga om man kan eller inte, så nu idag har jag startat att blogga åt Lizzo..
Bloggen hittar ni HÄR!!! Butiken har också en webbutik som ni hittar HÄR!!! Och en facebooksida har de ju med så klart och den hittar ni HÄR!!! I butiken hittar ni härliga kläder, skor, smycken, inredning osv.. Ni bara måste koka in =) Och sprid gärna till era vänner...

Nu skall jag ta och fixa till mig för att sedan åka och hälsa på min pappa på sitt boende..
Ha ett bra slut på denna vecka och en go start på nästa..



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade