torsdag 20 juni 2013

Altanbloggare!!!

Just nu sitter jag på vår altan, som tyvärr inte är inglasad, men skön just nu iaf eftersom det varit dundervarmt hela långa dagen.. Kvavt och klibbigt på dagen och nu underbart skönt..
Jag har jobbat 10 timmar idag och det var varmt kan jag lova, men jag klagar inte för jag har hellre dövarmt och klibbigt än regn..
I morgon är det midsommarafton och mitt på dagen har de lovat åska och regn.. Hoppas det drar iväg någon annanstans, helst låååååångt bort från Sverige så vi alla får vackert midsommarväder i hela vackra Sverige..
Jag har inte mycket att berätta idag då det inte hänt så mycket, men ville visa att jag finns..
Bilderna jag visar idag plåtade jag i tisdags... 
Söta lilla Inna var hemma hos mig med sina fina föräldrar för att ta lite bilder på just Inna och så lite familjebilder..
Senare på kvällen var jag iväg och fotograferade fina Johanna, som jag oxå visade i förra inlägget fast då med balklänning.. Nu har hon tagit sin student och det var dags att ta just studentbilder..
Måste visa den otroligt fina sjalen som Innas mamma har virkat till mig, rosa med dödskallar.. Sååååå fin och kommer användas mycket..
Visst är den fin?? Och ett sådant jobb.. Jag valde ett tunnare garn så den tog ju längre tid att göra än om jag tagit det tjockare garnet..

Nähä.. Nu är det Ernst på tv..
Ha en fin midsommar!!!

4 kommentarer:

Marie sa...

Önskar dig en riktigt fin Midsommar!

Kram Marie

Nyanser av vitt sa...

Så vackra foton och sjalen är superfin.
Hoppas att er midsommar var fin. Vi hade en jättefin dag och kväll.
Sköt om dig
Kram Agneta

Källeboda lantliv sa...

Du är jätteduktig på att ta foton ..
Sjalen var ju läcker !
Hoppas din helg varit bra.
Kram Jeanette.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina foton du tar. Och sjalen, superfin!! Har aldrig sett virkade döskallar förut, det var jättefint.
Kramar
AnnaMaria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade