måndag 7 maj 2012

Tid!!!

Tid finns det för lite av ibland och just tid har det varit brist på i helgen.. Ja iaf till att blogga..
I lördags var jag i lilla studion och fotograferade sötaste lilla Charlie på 6 månader.. En liten glad kille som gärna inte ville sitta still, men jag fick till lite bra bilder på honom ändå..
På kvällen var vi hos min bror som firade att han fyller år just idag.. Där åt vi gott grillat.. Jag var också taxi till sonen, först till en fest, sen till en annan fest och till slut hem på natten.. Jag ställer hellre upp och kör så vet jag att han kommer hem ordentligt..
Igår var vi hos mina föräldrar och hämtade hem bordet ni ser här över.. Vi har köpt det av mina föräldrars grannar, mannen där bygger dessa själv.. Vi har ju tänkt att ha en grillplats i trädgården och då passar detta bordet bra där..
På kvällen igår kom min kompis Anna och hennes sambo Tobbe på besök.. De skall gifta sig på midsommarafton och jag har fått äran att vara deras fotograf..
Trevligt med besök, vi träffas allt för lite.. Men snart ses vi typ 4 dygn på raken då vi båda skall jobba som fotografer på Sweden Rock =)
Så snabbt det går med att bli grönt ute nu.. Förra veckan kunde man bara ana lite grönt, nu är det jättemycket utslaget på träden och buskarna.. Underbart!!

Idag har jag jobbat och skall göra tre dagar till och sen skall jag ha helg fram till söndag kväll då mina nattpass börjar.. Det kan vara rätt skönt att göra en paus och jobba natt ett par veckor..

Ha nu en fin fortsatt kväll och natt och en härlig tisdag i morgon..

Påminner igen om min utlottning som ni hittar längst upp till höger..

Kram Mia

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad roligt att du har så många fotouppdrag! Barn är ju för goa att fota, men kan vara svårt med dem som är lite rörliga=)

Tid ja, ont om tid är det gott om brukar vi säga här hemma, tänk om man inte behövde sova...

Ha en fin tisdag!
Kram,
Regina

Nina sa...

Vilken liten goding :) Jättefint foto blev det på den glada killen!

Vad mysigt med en grillplats, var ju ett perfekt bord till det.

Ja, nu är det ju snart sommar! Det behöver inte gå så fort nu, tycker jag.. :) Härligt är det iaf och man får passa på att njuta allt man hinner.

Ha det fint nu!
Kramar om!
Nina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade