tisdag 1 maj 2012

Sommaren är på G!!!

Vilket otroligt sommarväder vi har haft idag.. Jag satt ute och åt frukost i bara linnet, blåste lite men det gjorde inte så mycket..
Idag ville mamma till Hörnsjöns Plantskola så jag körde henne dit.. Där har ju också Elin med bloggen Fröken Knopp sin jättefina lilla inredningsbutik.. Man blir helt sjuk när man går där inne och vill ha allt..
Och handlade gjorde jag ju så klart.. En kammarljusstake, en skylt, två krokar och så lite blommor fick följa med hem..
Kammarljusstaken gillade jag mycket så den kunde jag bara inte låta bli.. Visst är den fin?
Lite blommor med i krukorna vi har ute fick med följa med hem.. Penséerna jag hade i krukorna var så fina så de fick sättas om i andra krukor så länge och minipåskliljorna som fortfarande var fina åkte ner i marken..
Bland annat så köpte jag dessa blommor som planterades i min Malmgryta som står på trappen..
Några fick åka ner i gjutjärnsgrytan jag har vid vår utelampa.. Så nu ser det välkomnande ut här hemma med =)
Ni glömmer väl inte att vara med i min miniutlottning i förra inlägget.. Inte så stora vinster men lite söta är de ju iaf =)


Ha nu en fin natt och en bra onsdag..


Kram Mia

2 kommentarer:

Lilla Brödhult sa...

Ja vilket härligt väder vi fått helt underbart man vill bara vara ute och njuta,,,

så fina planteringar du gjort,,, ja Elin har så mycket fint i sin butik,, kammarljustaken var jättefin..
Ha det så gott kram Helene

Nina sa...

Oh, vad fint med alla blommor. Du är så duktig på att få till det bra!

Jag har lite svårt för att läsa texten, men fick nog ihop det ändå :)

Må kanoners!
Kram Nina!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade