tisdag 19 maj 2015

Val och brudpar!

Valet jag skrev om i förra inlägget ligger lite på is.. Eller Jag försöker jobba på en lösning iaf..
Fast jag har gjort ett annat val, och det är att just nu ett litet tag att tänka enbart på mig själv och försöka komma tillbaka igen till ett mående som är lättare att leva med.. Man måste börja någonstans.. Och ett val jag gjort då är att inte utsätta mig för situationer jag vet jag tycker är jobbiga.. Det får folk runt mig ta, just nu så är jag viktigast för mig.. Så är det bara..


Och när jag skall se till att må bra så vill jag så klart göra sådant jag tycker är roligt och som absolut får mig att må bättre.. Och fotografering tillhör den kategorin, så det skall jag göra med ett leende..
I fredags fotograferade jag detta fina brudpar, Rebecca och Simon..


Så himla tur med vädret de hade.. Strålande solsken och rätt varmt.. Annars har det ju varit lite aprilväder med regn, blåst, sol och hagel om vartannat..


Hoppas att vädret rättar upp sig till den 3/6 och sedan resten av sommaren.. 
Den 3/6 startar Sweden Rock Festival 2015 upp.. Och jag är ju givetvis där med mina kameror.. För femte året i rad är jag en av Sweden Rocks egna fotografer.. Det är så himla kul!! Och det är verkligen en hjälp till ett bra mående..  Vi är ett härligt gäng på 5 fotografer som känner varandra rätt väl nu, och jag vet att jag kan vara mig själv med dem.. De har inga krav på mig, mer än att jag skall sköta mitt jobb.. Och de finns där både att prata med om privata saker och så klart med deras oerhörda kunskaper vad det gäller fotografering.. 

Nu skall jag se till att komma ut på en promenad mellan skurarna, och ha en härlig pod i öronen..
Ha det bra alla fina..



Ps.. Klickar ni på bilderna så blir de större och i bättre kvalitet.. DS

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina bröllops bilder, att du gillar det du gör syns. Ser fram emot bilder från Sweden rock
Kramar/AM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade