torsdag 21 maj 2015

Spär på...

Ja nu spär vi på med lite förkylning med.. Vet inte hur många gånger jag har nyst idag och näsan har börjat rinna och huvudet dunkar.. Men men, jag har iaf ingen manlig förkylning än ;-)

Igår tog jag en av mina kameror med mig ut på en mils cykelrunda.. En runda som gick mest på grusväg.. Så härligt!! Att få njuta av tystnaden alldeles ensam.. Jag, min cykel och min kamera.. Underbart!! Man hinner tänka mycket men jag kom nog inte fram till något som förändrar världen denna gången heller, men skönt var det att komma hemifrån och få njuta av dofter, fågelsång och tystnad med mina egna tankar..


Tänkte ta kameran med på en cykeltur idag med.. Gäller att passa på medans vädret är bra.. Solen skiner och det är hyfsat varmt ute..
Hoppas vädret kan hålla sig så över helgen.. I Olofström är årets festhelg nu kommen, Holje Marknad.. Och bra väder är ju lite roligare för alla inblandade, besökare, krämare, tivolifolk och för Lions som ordnar detta spektakel i dagarna tre och har gjort i många många år..


Ha en riktigt fin torsdag och njut av allt som går att njuta av.. Jag skall göra mitt bästa med att njuta..


3 kommentarer:

Nina sa...

Kryakramar <3
Nina

Hanna sa...

Krya på dig!
Ha en bra kväll
Hanna

Sofi sa...

Låter gott med cykelturer. Krya på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade