söndag 24 maj 2015

Det är över nu..

Ja nu är det över.. Den stora festen som hålls vart år i Olofström.. Holje Marknad..


I år har de verkligen haft tur med vädret.. Kanonväder alla dagarna, dock lite småkallt på fredagen och lördagskvällen, men uppehåll och sol på dagarna.. Och idag har det verkligen varit härligt försommarväder.. Och jag skulle tro att de haft toppresultat vad det gäller besökare.. Och jag hoppas Lions fått in massor av pengar så de kan skänka dem vidare till dem som behöver..


I fredags var jag ledig så då passade jag på att gå ner en runda med kameran.. Kikki Danielsson uppträdde..
Och säga vad man vill om Kikki, men hon är bra på det hon gör och hon är trevlig och rolig..

Lördag och söndag har jag jobbat, har en förkylning i kroppen som gör mig lite trött men det har funkat att jobba..
Idag har jag varit extra trött, och det skyller jag helt på denna grabb:


Jag var ju bara tvungen att kolla hur det gick, och hur spännande var inte omröstningen då? En riktig rysare där tillslut härliga Måns tog hem hela skiten.. GRATTIS MÅNS!!!
Sedan var jag ju tvungen att kolla på segerintervjun som drog ut på tiden, sen svårt att somna på det och klockan ställd på 06:10.. Så ca 3 timmars sömn fick jag.. Så liiiiiite trött är jag nu, men som sagt helt och hållet Måns fel..

Nu skall jag nog slänga mig i soffan och njuta av ensamheten i huset vilket tyvärr inte händer så ofta längre..
Ha en fin söndagskväll och en goer start på nya veckan..

1 kommentar:

Hanna sa...

Ha en fin kväll
Hanna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade