tisdag 19 juni 2012

Sakta men säkert..

Känner mig lätt stressad.. Jag är inte den som stressar i onödan men nu känns det liiiite stressat.. Jag vet ju att 2 tjejer och deras familjer väntar på bilder och jag har inte riktigt hunnit med att fixa dem än.. Har ju liksom ett jobb att sköta med.. Säkert förstår de det men jag vill ju ha det klart och jag vill att de skall få sina bilder..
På fredag, midsommarafton, skall jag plåta en kompis bröllop.. NERVÖST.SE!!!!! Tycker det skall bli superkul men ack så nervöst.. Det går ju liksom inte att ta om de bilderna..
Jag skall vara med från morgonen då bruden, Anna, skall fixa håret.. Sen skall jag ta bilder på brudparet både före och efter bröllopet..Lite gäster får jag ju med plåta så de har som minne sedan.. Fest blir det ingen utan bara kaffe och tårta, så vi far hem och firar midsommar med ett par kompisar som också skall på bröllopet.. Festen är utlovad i höst istället..
Min nya dator kom igår och idag har jag suttit och försökt att klura ut hur den fungerar.. Shit så krångligt när man är van vid PC.. Men det skall väl gå att lära sig den med kan jag tänka..

Önskar er en fortsatt bra midsommarvecka..

Kram Mia

9 kommentarer:

Nina sa...

Lycka till med både bröllop och Mac.. Tror det kommer gå bra båda delarna :)

Ha en fin midsommar du med!
Kram Nina

Hanna sa...

Det låter som du har mycket runt dej. Lycka till med allt.
Här har vi haft en underbar dag med härligt strandväder.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Nyanser av vitt sa...

Det kommer att gå jättebra Mia. Du är ju superduktig
Kram Agneta

Jenny sa...

Hej Maria,
Den som väntar på nått gott..:)

Vad kul att du ska plåta på ett bröllop! Kommer säkert bli jättefina bilder!

Ha en skön midsommarhelg,

Kraam Jenny

Annika N sa...

Klart att de förstår att du inte kan fixa alla på en gång. Lycka till med plåtandet i morgon och hoppas det blir fint väder.

Trevlig Midsommar !!! Kram Annika

Hanna sa...

Glad Midsommar
Kram
Hanna

oumberligating sa...

Får väl fortsätta att skriva lite "plattityder"....skrev på en blogg nyligen angående städstress:
"-Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete!" Visst är det ett uttjatat citat, fast den jag nu skall ge till dig angående din leveransstress är ännu sämre....."-Den som väntar på något gott väntar aldrig fr länge!"
Hmm....så tråkig var jag idag! (ler)
Tittar in på din alltid fina och livsbejakande blogg för att önska en fin fortsatt Sommar!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Källeboda lantliv sa...

hoppas du hade en bra midsommar ..med kameran och goda vänner ..kram jeanette

Patricia sa...

Förstår att det är lite pirrigt att ta bröllopsbilder .. hoppas det gick bra .. =)

Ja jisses, det kan inte vara lätt att gå över till Mac .. men du kommer väl snart in i det hoppas jag .. hi hi.

Må så gott!
Kram Patricia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade