fredag 15 juni 2012

Hinna ifatt..

Ja nu börjar jag hinna ifatt med allt som jag har att fixa med, vad det gäller mina uppdragsbilder.. Igår skickade jag iväg två mappar där studenterna jag plåtat skall välja vilka bilder de vill ha..
Jag har med fått tillbaka valda bilder från barnen jag plåtade för ett tag sedan så nu skall jag göra lite finjusteringar innan de får bilderna på en skiva.. Och när studentbilderna kommer tillbaka skall jag göra samma jobb där, men det går rätt snabbt..
Har en studentfotografering kvar att göra, det regnade den dagen vi skulle ta så vi fick ändra dag, men snart får det bli så de kan få sina bilder med.. Balbilder på den ena tjejen är iaf gjord så det är enbart studentbilderna kvar där..
Och efter det är fixat med uppdragsbilder kan jag äntligen starta med balbilderna, plåtade ju när de gick in på hotellet här i Olofström..
Och så kan jag fixa klart Sweden Rock-bilderna som jag vet att en del väntar på att få se..
Vill ni se mina bilder så lägger jag ut dem på min FB-sida, Photo By Maria, klicka på den röda texten så kommer ni direkt dit.. Och när du ändå är där och kikar så skulle jag bli jätteglad om du klickar gilla på min sida.. 

FREDAG!!! Och jag har ledig helg.. Gött!! Bilder lär jag jobba med men tänkte också ev plåta lite.. Det är en skatefestival nere i ungdomsgården Växtverket här i Olofström i morgon, och kanske skall jag ta mig dit för att plåta skejtande ungdomar..

Ha en goer fredag alla fina..

Kram Mia

4 kommentarer:

Nina sa...

Jösses! Ja, du är ju inte sysslolös iaf ;) Men mest roligheter, gissar jag. Så klart lite småjobbigt om man halkar efter och har så där många bilder och uppdrag att gå igenom. Antar att det tar sin tid..

Det är inte bara att plåta, liksom. En hel del jobb (sånt osynligt arbete) lägger du ner också. Lycka till! :)

Kram Nina!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilka vackra foton, du är så duktig!

Kram ♥

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Duktiga duktiga du :O)
Jättefina bilder!

Önskar er alla en toppenvecka och en underbar midsommarhelg!
Kram Milla

Hem och Lycka sa...

Du är såå duktig!kram Mia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade