onsdag 2 mars 2011

Traderafynd..

Idag kom det andra fyndet som jag någonsin gjort på Tradera.. Denna gången var det ett par snygga Converse till min dotter, Amanda..
Tänk så mycket man kan fynda på det stället om man bara letar och har lite is i magen.. Dessa Conversen fick jag när jag slängde in mitt bud när det var mindre än en minut kvar.. Så sur den som lagt budet innan mig måste vara, men jag är supernöjd liksom dottern som fick sig ett par snygga skor.. Och nu ser jag att jag fick fel bild "suck", men om ni använder förstoringsglas så ser nu hur fina de är ;-)


På Tradera har jag med lite saker ute, lite kläder och så två stycken bokvilor.. Jag har visat dem innan här på bloggen.. Jag tycker de är superfräcka och har så klart en hängande bredvid sängen där jag hänger min bok efter var gång jag läst.. Då vet man vart boken finns och man vet vilken sida man slutade på.. Perfekt!! Gå gärna in HÄR och buda på dem.. Finns en vit och en svart.. Nån som vet vad man skulle kunna kalla dem för att folk skall hitta dem när de söker på Tradera?? Inte så många som söker på Bokvila direkt..
I morgon direkt efter jag har vaknat så skall jag och Amanda köra till Studion och dit kommer även min kompis Anna.. Vi skall försöka ställa in lampor och blixtar på bästa sätt, leka oss fram till bra ljus.. På fredag är det ju nämligen dagen med stort D, då jag har årets första stora fotouppdrag.. Det är då jag skall plåta ett par som gifter sig kl 13.00 på fredag.. Jag skall plåta brudparet och så klart hela familjen.. Kul skall det bli..
Men först i morgon skall allts vi leka lite så det kan nog bli lite bra bilder då med.. KUL!!
Här kommer en bild på lilla Edith som jag plåtade sist jag var i studion, i november.. En sprallig, härlig tjej som bara älskade att posera.. Fast det gick snabbt mellan poserna så det gällde att hänga med.. Tror att det går lite lättare att fånga objekten på fredag ;-)


Nu säger jag God Natt och Sov Gott till er som skall sova.. Jag är nattvakt och vaktar världen i natt medans de flesta av er sover..
Ha sen en fin torsdag och njut av livet, det kommer inte igen.. (Vad vi vet)

10 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det känns tryggt att veta att du vaktar världen medan jag sover, för hur ska jag kunna vara säker på att den finns där när jag sover och inte ser den=) När min lilla dotter var mindre så diskuterade vi sådana saker...kan vi vara säkra på att vårt hus finns, för när vi är i stan kan vi ju inte se det...räcker det med att vi kan tänka på att huset står där det står o.s.v.

Utanför på tomten skäller ett rådjur, det låter kusligt. Nu är det dags att sova.

Var rädd om dig!
Kram,
Regina

Ps. Kanske du kan skriva bokstöd?

Nina sa...

Jag kan ingenting om Tradera, men kanske ska bokvilan finnas under "Böcker" eller hur det nu går till?... Hade jag varit en sån som läser böcker på kvällarna hade jag köpt en, jag tycker dom är jättefina :)

Ha det så bra!
Kram Nina!

Annelie L sa...

Bokvilan är en toppen grej, väldigt smart tänkt...nu är ju jag en sådan som bär med mig boken jag läser runt i hela lägenheten så jag borde kanske ha en i varje rum, utom i sovrummet för när jag väl är där nere i min säng, då finns ingen ork till läsning kvar.
Lycka till med fotograferingen, du är så himla duktig så det kommer nog gå riktigt bra.
Ha det fint // Kram Annelie

Anna sa...

Morning, på Tradera kan man verkligen fynda, jag har både köpt och sålt.
Oftast varit nöjd när jag fått hem varan.
Dina bokvila kanske man ska buda på :)
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tradera är bra det, där har jag gjort många fynd. Din bokvila är jättefin och praktisk, och supersnygga skor. Lycka till på fredag,vilket roligt uppdrag. Fotot på Edith är jättebra.
Kramar
AnnaMaria

nettan sa...

tradera är underbart.... ha en bra dag .. kram

Ett Vitare Hem sa...

Vad kul med tradera-fyndet och så spännande med fotouppdragen!
Ha en härlig dag!
Kram/Lena

Helena sa...

Hej!
Ja, Tradera är verkligen bra, men som sagt, man måste ha lite is i magen...
Förstår att dottern blev glad för de snygga skorna och jag ska kika in på din auktion nu!

Kram Helena

Åsa sa...

Vilket fint foto på den lilla tjejen. Spännande med fotouppdrag till bröllop. Hoppas vi får se bilder sen.

Bokvilan skulle kunna ligga under skyltar, tror en del letar efter såna.

Utrymmet på bloggen tror jag man ser när du lägger in en bild. Längst ner på rutan står det "du använder 10 % av 1024 nånting" Kommer inte riktigt ihåg. Kolla när du klickat fram din bild och innan du trycker på Klar.

Kram Åsa

Nyanser av vitt sa...

Jag har en bokvila och den är superfin :O)
Kram Agneta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade