tisdag 8 mars 2011

Rosor, Fettisdagen och Internationella Kvinnodagen!!

I morse när jag cyklade från jobbet så cyklade jag inom ett kondis.. Det är ju stora semleätardagen idag så jag tänkte bjuda min älskade sambo på semlor så det inhandlades.. Glad blev mitt kakmonster till sambo..
När jag kom ner efter att jag sovit så möttes jag av denna synen nere i vårt sov rum (jag sov i Amandas rum idag):



Tre fina röda rosor stod i en vas på mitt nattduksbord.. Sååå glad jag blev.. Det händer med jämna mellanrum att jag får blommor och det uppskattas mycket.. Att få lite kärleksförklaringar av den man älskar behöver man och kan man inte få för mycket av..

Frissan har fått besök av mig med idag så nu är jag nyklippt och det känns kanon.. Den frissan jag går till får alltid göra som hon vill med mitt hår och 9 av 10 gånger går jag därifrån supernöjd och den 10:de gången går jag ut "bara" nöjd..

Väl hemma så satte jag en deg till ViktVäktar semlor.. Jag har inte ätit semlor på minst två år så nu ville jag ju unna mig det en dag som denna.. Så nu simmar en liten semla i min mage och likaså i barnens.. Gott var det!!


Nu snart skall jag slänga mig på cykeln för att rulla till jobbet.. Natt två av tre är det som skall göras i natt så i morgon blir det åter en sovedag.. I morgon har jag tänkt att ta mig en promenad med för det har jag inte hunnit idag..

Jag funderar med på att ha en tävling när jag kommer upp i 50.000 besökare.. Jag ligger på knappt 44.000 just nu så det dröjer ett tag till.. Om ni inte lockar in en massa läsare ;-) Jag har ju en besöksräknare som räknar unika besökare var dag så även om du klickar dig in flera gånger samma dag (från samma ip-nummer) så registreras bara ett besök.. Jag vet inte vad jag skall lotta ut men det kommer jag nog på..

Ha nu en fin fortsatt kväll och en härlig onsdag..

5 kommentarer:

Patricia sa...

Ja tänka va små kärleksförklaringar betyder mycket .. sååå fina rosor.

Och vilka söta semlor .. antar att de var jättegoda .. =)

Ha en bra natt på jobbet!
Kram Patricia

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Mmmm...
Ser goda ut.
Vad duktig du är som kämpar med vv.
Hm... Jag har tappat greppet totalt sista veckan. Usch ätit massor av godis. Är kolegan & jag som går. Sa till henne att de blir ingen vägning för mig denna veckan. vill ju... Super fina rosor du fått
Önskar dig en härlig Onsdag
Kramisar
Sus

Nina sa...

Såå fina rosor :)
Önskar dig en skön sömn och fin eftermiddag!
Kram Nina!

LOPPISLIV sa...

Vi åt också semlor här igår, mums säger jag bara, vad gott det är!! Vad gulligt med rosor, förstår att du blev glad. Ha en fin dag, ser ut att bli soligt idag också...härligt, äntligen är det vår..jipeeee :-)) Kram P

Ett Vitare Hem sa...

Åh det låter som om du haft en härlig dag!
Ha en underbar onsdag!
Kram/Lena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade