lördag 19 mars 2011

Feltolkningar..

Tänk vad det skrivna ordet kan tolkas fel eller iaf väldigt olika av oss alla..
Nu tänker jag på mitt förra inlägg, gårdagens.. Med att jag var en värdelös bloggare menade jag inte något negativt eller att jag var besviken, ledsen eller arg för att jag inte bloggat var dag, inte läst så mycket bloggar jag brukar eller att besöksräknaren pekar nedåt de dagar man inte lagt ett nytt inlägg eller då jag inte kommenterat hos andra.. Utan det var mer att jag varit dålig på att uppdatera och läsa, av egen fri vilja.. Jag känner mig aldrig tvingad att skriva något eller att läsa bloggar, så ta det inte så.. Skulle jag känna mig tvingad så hade ni förmodligen inte sett till mig längre.. Bloggandet skall vara något roligt som man vill göra och inget man skall känna tvång över..

Nu en sommarbild från sommaren 2010.. Snart är vi där igen, ja inte till sommaren 2010 men till sommaren 2011 :-)


Lugna gatan har dagen varit idag.. Sov till 15.00.. Promenad gjord, 52 minuter blev den på.. Jobbar i natt och i morgon ser dagen nästan likadan ut..
Njut av natten..

14 kommentarer:

Nina sa...

Jaaaaaa!!!! Snart sommar, minsann :) Man känner våren i luften nu, även om Sandra gjorde en snögubbe igår ;)

Man får intensiv-njuta, för det brukar gå alldeles för fort :)

Ha det kanoners!
Kram Nina!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Jag tycker också du är en aktiv bloggare, och alltid fina bilder hos dig. Jättesött med humlan och lupinen, du är en superduktig fotograf.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Patricia sa...

Ja nog är det lätt att misstolka det skrivna ordet, och även de talade orden med ibland .. =)

Nåväl .. sommarlängtan får man allt med en sån bild .. =)

Hoppas du får sova gott i dag .. =)

Kram Patricia

Handplockat sa...

håller MED när man skriver och läser så hörs inte nyanserna och det KAN verkligen misstolkas brukar ofta tänka på det
önskar dej en fin fin söndag

mammaxtre sa...

Jag förstår väl vad du menar med det skrivna ordet och hur det kan tolkas fel.

Ha en fin dag

Anna sa...

Härlig sommarbild!
Ja när man har jobbarhelg så händer de inte så mycket :)
Sen så är du ledig! Kram

Källeboda lantliv sa...

ja vi är ju så olika alla..alla tänker vi på vårt eget sätt..det är ju lätt att feltolka någon då...vi har ju olika ryggsäckar med oss...ja nu längtar man efter blommor ...dessa ger en härlig sommar känsla...men det är ett steg fram och tre steg bakat , men snart så är vi väl där ..ha en bra dag ..kram jeanette.kallebodalantliv

Jen Fotografi - Fotograf i Västervik sa...

Tack! Ja visst är det så! Katter är underbara varelser! Älskar mina katter som om de vore mina barn :) Vad har du för några? :)

Kram

Jen Fotografi - Fotograf i Västervik sa...

Tack så mycket!! Åh va roligt, lycka till! Hoppas bebis tittar ut snart då =)

Så mysigt med katter, vi har ju 4 st, helt underbart med katter "överallt"! =)

Jen Fotografi - Fotograf i Västervik sa...

Hittade bilder på dina katter nu, såååå fina!! =)

Patricia sa...

Tänkte bara berätta om skåpet, jag gav bara 300:- för det .. tyckte det var ett fynd .. =)

Och jag vill med måla det vitt, vill måla alla möblerna och hyllorna vita i butiken men det får bli till sommaren i såna fall, när det är stängt i butiken .. =)

Kram kram

Annika N sa...

Duktigt att det blev en promenix.
Fin bild !

Ha så gott på ledigheten !!! Kram Annika

A Cup Of Emilia sa...

Ja saker och ting kan tolkas mycket olika. Det är lätt att bli missförstådd genom skrift.

Ja jag ska prova att vädra kläderna och se om det funkar :)
Ha en fin måndag! Kramar!

Ulla sa...

Hallå Mia!
Tack för dina fina kommentarer i bloggen och jag håller med dig att man skriver ju för att det är roligt och för att man har något att förmedla till andra som glädjer och förgyller deras vardag!
Stora kramar till dig och jag ser verkligen fram emot att få träffa er alla i Gävle i September!
Ulla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade