torsdag 21 januari 2016

Ett helt liv i kartonger och säckar..

I två dagar har jag och ett par kusiner rensat och packat ihop ett helt liv.. Vi har slängt en massa, delat upp en del och resten skänks vidare.. Min mormor hade bott i denna lägenheten i måååååånga år, och man hinner samla på sig en hel del.. I morgon skall jag dit igen och fortsätta, men nu ser vi slutet på det iaf.. På lördag skall vi köra och hämta ett linneskåp som skall få ny bostad hemma hos oss..



Foton på barn, barnbarn och barnbarnsbarn hade hon i massor.. Det här över hittade jag på mig.. Kan nog vara runt ett år skulle jag tro..



Och här är jag nog två-tre år.. Dressen jag har på mig här fick jag av min gudmor som hade köpt den i Norje.. Den finns fortfarande kvar, men jag använde den aldrig på min dotter för den är sticksig som fasen, så fattar inte att jag kan le på bilden.. Måste ha blivit mutad.. Ha ha..

Det som ändå har varit trevligt med denna utrensning är att jag har fått umgås med  framförallt en kusin, men även två av mina andra kusiner.. Vi har inte haft någon jättekontakt innan, men jag hoppas att vi kan hålla lite kontakt nu.. Hade varit jättekul..



Ha nu en fin fredag i morgon.. Hoppas ni kramas mycket alltid, men extra mycket idag då det är internationella kramdagen ♡

1 kommentar:

Nina sa...

Vad roligt med fotona :)
Hoppas ni kan hålla kontakten lite nu, du och dina kusiner.
Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade