måndag 21 oktober 2013

Schemalagd ledig dag!!

Vilken höstdag vi har haft.. Riktigt ordentlig höst med grått, regnigt och ruggigt.. Jag har gått och frusit det mesta av dagen.. Till och med katterna har hållt sig inne större delen av dagen, bara varit ute korta stunder..
Då är det skönt att kunna vara inne, tända lite ljus och mysa.. 
Ljuslyktan på bilden är köpt hos Jennifers Presentbod här i Olofström..
Idag har jag varit ledig, bytte mina arbetstimmar mot det extra jag jobbat i helgen.. Men jag har inte legat på latsidan.. Igår satte jag mig och gjorde ett schema för idag och för i morgon då jag också är ledig från jobbet.. Schemat har jag gjort för att jag verkligen skall sätta mig och plugga och inte bara skjuta det framför mig.. Och det har verkligen funkat kanon.. Jag har följt schemat till punkt och prickar och skall göra så även i morgon..
Jag har ju en facebooksida, Photo by Maria, där jag visar upp en del av mina bilder jag fotograferar och där man kan följa min utveckling som fotograferande nörd.. Den sidan har nu fått över 800 gillare, och det vill jag fira med att en av mina gillare skall få en tavla.. Så vill ni vara med om denna utlottning tycker jag att ni skall klicka er in på min sida.. Klicka  HÄR  så kommer ni till min FB-sida..

Önskar er alla en fin fortsatt kväll/natt och en riktigt bra tisdag..

3 kommentarer:

Monika sa...

Hej!

Äntligen kom jag mej för att titta in här hos dej. DET var verkligen inte igår jag gjorde det. Vilken fin tavla, med mycket kloka ord. Lyktan är också jättefin.

Här biter kylan i. Just nu har vi
-17 grader. Men här har vi sluppit regn och grådask. Sol, sol och åter sol i många många dagar nu.

Ha det så gott!
Kramar
Monika

Hem och Lycka sa...

Å vad skoj med så många på FB, grattis! Fin tavla! Och visst är det mysigt att tända ljus nu.. kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till jättemånga fb gilla, jag är ju inte med där, annars skulle jag gilla direkt. Fin tavla du lottar ut.
Kramar
AnnaMaria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade