fredag 17 maj 2013

Underbara våren!!!!

Min bästa tid, ja det vet ni ju säkert att jag tycker vid detta laget.. Våren!! I love you!!!
En vecka sedan jag skrev sist och vad har hänt på den veckan... Inte mycket.. Holje Marknad är över för detta året, jag har jobbat och så har jag fotograferat barn i två omgångar..
Och hörni, vilket underbart väder vi har haft i några dagar nu.. Ja iaf vi här nere i södra Sverige, och det skall visst vara i några dagar till.. Jag har varit ledig i två dagar nu så jag har kunnat njuta till fullo av solen.. I helgen jobbar jag, men inte i så många timmar så jag skall nog hinna njuta då med..
Hoppas att vädret håller i sig eller iaf kommer tillbaka till 5-8/6 då Sweden Rock Festival är i Norje utanför Sölvesborg.. Jag skall ju bosätta mig där de dagarna och jobba som fotograf för tredje året.. Skall bli så kul att få jobba, träffa alla härliga människor och de goa fotograferna i vårt crew..

Har ju som sagt inte hänt så mycket hos mig, men lite svammel fick ni..
Ha nu en fin helg på er alla...

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Härligt med det underbara vädret! Vilka fina foton och så roligt att få fotouppdrag! Här firar vi student den 6/6 så jag hoppas verkligen på bra väder då, jag också. Ha nu en skön pingsthelg!
Kram,
Regina

Nina sa...

Gud så fina foton! Dig skulle man haft i närheten när Sandra var liten.. :)

Hoppas det blir bra väder i Norje i år, har för mig att du haft lite otur med det tidigare. Jag är lite ledsen över att jag inte vågade boka in nåt för Kiss hade jag väldigt gärna velat se, och fota. Men, man kan ju inte få allt här i världen.. Hoppas iaf du får fina foton och kanske får man se lite av dom på fb sen :)

Ha en skön helg med både jobb och ledigt!
Kram Nina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade