onsdag 3 april 2013

Lite turgumma över mig just nu..

Ja just nu har jag haft lite tur i tävlingar, iaf i tre tävlingar..
För ett tag sedan vann jag en sittpuff från Jotex i bloggen Anna inreder, värde 999:-.. Sittpuffen fick jag idag på posten.. Tanken är att jag skall använda den som rekvisita, men också som en sittmöbel i vårt vardagsrum..
På Facebook var jag med i en fototävling på sidan Tavlogram.se.. Min bild var den som fick mest gillamarkeringar, i och med det vann jag 300:- på just Tavlogram.se.. Skall bara välja ut en bild jag vill ha inramad.. En annan tjej vann sedan det större priset på 1000:-, som en jury valde.. Helt rätt, hon hade den bild jag hade som favorit.. Bilden jag tävlade med var denna:
Tredje tävlingen jag vann i var på Instagram.. Det var Bingo Rimér som hade en tävling där man kunde vinna en tröja.. Man skulle ta en bild där man höll i en flaska Jeremiah Weed i handen, den som lade ut den först vann.. Och jag var först =) Bilden jag lade ut ser ut så här:
Tröjan kom idag.. Den var något tight, men några veckor till att följa Bingos sambo Katrin Zytomierskas bok så skall den nog sitta lite bättre.. En fin vardags/jobb tröja..
Men jag har gärna tur fler gånger, alltid kul att vinna fina saker.. Jag är med i en del tävlingar på facebook, tycker det är lite kul.. Men jag är enbart med i tävlingar där jag verkligen vill ha vinsten, så just nu hoppas jag på en snygg väska som gärna hade fått flytta hem till mig..

Nu skall jag vara ledig torsdag och fredag för att sedan åter jobba lördag och söndag.. Skall ju bli lika fint väder som vi haft nu några dagar så det skall njutas av ledigheten.. Man kanske skulle städa altanen och sätta upp utemöblerna och fira in våren..

Njut nu av det fina vädret och njut av just ditt liv..

1 kommentar:

Härliga Livet sa...

Grattis till dina vinster. Snacka om tur gumma duuuu.
Verkligen fina vinster oxå.
Ha en härlig ledig dag.
Kram Pernilla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade