måndag 22 april 2013

Dålig!!

Ja en aning dålig på att blogga är jag, men jobbar en hel del så tiden finns inte alltid, och mycket har inte hänt heller för den delen.
Riktigt fint väder har vi haft i helgen, så himla skönt.. Men då kommer även dessa gynnare fram som ni ser på bilden, detta fula lilla kryp tog jag på Gusten idag.. ÖRK!!
Blommor inhandlades på min lediga dag igår.. Lite penséer till trappen fick det bli, så det ser lite välkomnande ut.. Lite fler blommor skall inhandlas i veckan hade jag tänkt..
Lite annan sorts shopping är också gjord, jag har köpt lite kläder till den stundande studenten, då min dotter går ut.. Hennes mamma måste ju med se respektabel ut ;) Glömt att ta bild på det så det får jag göra en annan dag..
Idag var jag på Maxi och köpte sex stycken fina plast skålar.. Perfekta till tex tacosingredienser, snacks, dressing, kalla såser, godis eller vad man nu vill ha i skålar.. Gillar alla dessa färger.. Det finns även som salladsskål och jag funderar på att köpa en sådan med..
I torsdags var jag på utbildning i Lund, en datautbildning som jag har nytta av i jobbet.. Kul att komma till Lund med, det var länge sedan jag var i denna vackra stad.. Får ta en tur dit en gång och bara gå i stan och shoppa och titta på alla vackra byggnader..

Så mycket mer har inte hänt, har alltså jobbat en hel massa och har två veckor nu med mycket jobb.. Jag jobbar måndag, tisdag, onsdag, jobbmöte på torsdag, jobbar sedan fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, ledig torsdag, jobbar fredag och sedan äntligen 2 dagars helgledigt.. Jag trivs alldeles utmärkt på  och med mitt jobb, men lite ledighet vill jag ju ha och det behöver man..

Ha nu en bra kväll och fortsatt vecka..


1 kommentar:

Anonym sa...

How do I copyright the content on my web site?
[url=http://www.bonoforbet.com/]www.bonoforbet.com/[/url]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade