måndag 15 november 2010

Tjoff!!

Det sa bara tjoff.. Ja alltså väggljusstakarna försvann i en hast.. Och tur hade de två som beställde de fem jag hade, för så billiga blir de inte om jag får in fler :-D

Idag visar jag två bilder från i somras då jag var på Helgeåfestival.. Har inget nytaget, iaf inget som jag kan visa ännu..
På dessa bilder är det Pernilla Andersson på den översta och hennes make Dregen på den undre.. Två artister jag gillar skarpt.. Pernilla sjöng rakt in i mitt hjärta i somras, tyckte hon var bra innan men efter det uppträdandet var jag såld.. Dregen gillar jag ju i Backyard Babies sedan innan men gillade hans personlighet med när han var med som gästinredare i Room Service och när Carina Berg var hos honom i Berg flyttar in..



Idag har jag och barnen varit i Karlshamn.. I första hand skulle Johannes skjutsa Malin, hans flickvän, till bussen.. Ja det gjorde han ju redan igår fast till Växjö men då missade de bussen tidsoptimister som de är.. Så Malins mamma fick boka ny biljett och det fick bli idag fast från Karlshamn.. Jag och Amanda passade på att hänga med för att gå i lite affärer.. Jag kom hem med ett par over knee-strumpor och lite prylar till festen vi skall ha på lördag..

Jag plåtar ju ibland till en tjej som gör och säljer smycken och nu vill hon ha bilder till sin julkollektion, så det har jag hållt på med under kvällen.. Säkert kan jag visa någon bild så småningom.. Men vill ni kolla hennes smyckessida så klicka er in HÄR, där kan ni oxå beställa om ni vill a ett eget smycke..

Har varit på VikVäktarna ikväll och vill du veta hur det gick där så kan du kika in på min andra blogg "NattMias mat och träning"..
Dit promenerade jag och två vänner till mig och det gick undan utav bara den..
Nu har jag cyklat till mitt jobb där jag skall vara till klockan 8.19 i morgon.. Detta är första natten av tre..
Ha en bra natt och sov så gott..

4 kommentarer:

Nina sa...

Hej svej!
Hoppas natten har gått bra och du inte är för trött efter att ha blivit ett helt år äldre. Det är ju skillnad på 30-årsåldern och 40-årsåldern... ;)

Ha det kanoners!
Kram Nina!

Annika N sa...

Toppen att det gick bra att sälja de superfina ljusstakarna så fort :-)Kul att få shoppa lite och kul att ha en egen privatchaufför..hi hi :-)

Ha det så gott !!! Kram Annika

Källeboda lantliv sa...

Vad bra att du fick dina ljustakar sålda ...allt går att sälja ...då blir man nöjd ! bra att man kan ge andra glädje för grejer som man själv tröttnat på ...du är lika energisk som alltid ...ha nu en bra vecka ...jobba lugnt ! hörs snart igen ...kram jeanette.kallebodalantliv

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej! Och GRATTIS i efterskott! Snart smäller det för mig också :-)
Nu ska jag kika in på din andra blogg Mia.
Kram på dig, vad kul att se dina fina bilder.
Susanne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade