fredag 3 september 2010

Bröllopsgäster!!

I morgon skall min kompis Annas bror gifta sig.. Och då skall Anna ta bilder på brudparet efter bröllopet.. Eftersom det kan ta lite tid så frågade hon om jag ville plåta gästerna när de kommer till festlokalen.. Det skall vara bilder på varje gäst, familje/parvis.. Kul skall det bli men lite nervöst med ett sådant uppdrag eftersom det är då det gäller, har ju liksom inte en andra chans.. Men det skall säkert gå bra hoppas jag.. Jag var uppe vid festlokalen och träffade Anna där, vi skulle kolla efter en bra bakgrund.. Tyvärr var det inte mycket att hurra för där men denna bakgrund där Anna står på bilden här under var det vi kom fram till.. Så håll tummar nu på att detta går bra och att de blir nöjda med bilderna..

Så här ser det ut hemma hos oss nu.. En mängd ljus tända.. Nu börjar det ju bli mörkt tidigt om kvällarna och lite rått ute så då är det härligt och mysigt med ljus tända.. I natt ver det frost här nere så nu är hösten här.. Men vilken härlig dag det varit, hög luft och solsken, en härlig höstdag.. Älskar hösten när den är som den varit idag..


.
Efter plåtningen så skall vi (Patrick, hans yngsta dotter och jag) till vänner på middag där även två andra vänner och min bror med fru och en son är bjudna.. Skall bli trevligt och kul.. Kan hända att jag tar mig på loppis med på förmiddagen men jag har inte bestämt mig om det än, det bestämmer jag efter jag sett vad klockan är när jag vaknat..
.
Nu skall jag kolla lite sidor jag vet med bröllopsgäster.. Måste ju se hur andra gjort för att se om man kan få lite tips..
Ha nu en fortsatt bra kväll..




8 kommentarer:

Nina sa...

Oj, vad spännande! Jag ska hålla tummarna, men jag är säker på att du fixar det galant!
Lycka till!
Kram Nina!

Åsa sa...

Vilket spännande uppdrag du fått. Du verkar ju ha lite fotojobb....

Kram och trevlig helg.
Åsa

SoCal Helene sa...

Det går säckert jätte bra i morron, lugna puckar ska du se!!
♥Helene

kallebodalantliv sa...

WOW ! VILKET UPPDRAG DU FÅTT ...det går säkert bra , du är ju duktig ...nu tänker jag på filmen bröllopsfotografen har du sett den ? kanske öppnar sig världen för dig nu ..bra att du tar chansen ...om man alltid gör som man brukar så blir det alltid samma resultat ,,men nu så vågar ju du ...bra ! lycka till ..trevlig helg ..kram jeanette.kallebodalantliv

Anonym sa...

Vad kul att få plåta bröllopsgäster. Ja nu har det blivit riktigt kallt..brr :-( men så länge regnet håller sig borta är jag nöjd.Ha det så kul på festen i Kyrkhult.

Kram !!! Annika

hemma hos lilla mej sa...

Vilket roligt uppdrag du har fått.Här skiner solen idag bara så skönt.ja nu blir et mera och mera ljus inne.Ha det gott vännen både med fotandet oc hha det så skoj på festen Kram Rita ♥

Vitt o Vältummat sa...

Så spännande! Bröllopsfotograf!
Hoppas det blir bra!
Kram
Åsa

Tanja, 30+ sa...

Jag är SÄKER på att det blev kanonfina bilder! kul med lite uppdrag!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade