söndag 13 september 2009

En lugnare dag får man leta efter..

Ja en lugnare dag än denna får man leta efter.. Jag tror inte jag gjort något vettigt idag..
Vaknade 13.30 och sedan dess har jag i stort sett suttit eller legat i soffan.. Vi hämtade mat på Toddez salladsbar för vi orkade inte laga mat.. Jag och Patrick tog sallad och Johannes tog en pizza..
Johannes for iväg med sin farmor och hennes man till hans pappa, Johannes och Amandas lillasyster (halvsyster) fyller 1 år idag så de hade kalas.. Med sig hade han min kamera som Amanda ville låna för att föreviga det första kalaset för lillasyster, så jag har inte haft någon kamera hemma och därmed inte kunnat ta någon "dagens" bild.. Men jag lägger ut en bild från april månad.. En bild på Johannes elbas som jag en vacker dag drog med mig ut i ån som rinner utanför vårt hus.. Lade den på stenarna där i och tog en hög med bilder, bl.a denna då som jag nu lekt lite med i ett program så den fick lite "rockigare" färgtoning ..
Jobbar nu min sista natt av fyra och gissa om jag kommer att vara glad när klockan blir 8.19 i morgon bitti.. Då skall jag promenera mina 25 minuter hemåt och dyka ner i sängen och sova några timmar.. Men jag får inte vara ledig så länge.. Jag är ledig natten mellan måndag och tisdag men på tisdag morgon får jag pallra mig till jobbet för då skall vi ha ett extra möte på 4 timmar.. Sen är jag ledig tisdag till onsdag och sedan går jag på onsdag kväll igen..
Men till helgen är jag ledig i alla fall och det ser fröken Johansson fram emot mycket..

Nu önskar jag er alla en bra start på veckan..

Kram

Mia

6 kommentarer:

Nina sa...

Skööönt med en "ingenting-dag" det tycker jag du allt kunde unna dig!
Ha det nu så bra och sov gott om ett par timmar!
Kram Nina!

hemma hos lilla mej sa...

Visst är det väl skönt med dagar som man bara är.Ha en skön måndag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

nettan sa...

låter som om du haft en bra dag och natt.. passa på och njut ..'
själv skall jag inta soffan... känner mig rätt krasslig.. jag är sällan sjuk så jag får väl lyssna på kroppen.... kram N

Annas skattkammare sa...

Skönt att bara vara tiden mellan nätterna.. det är ju ganska tröttsamt för kroppen.. Ha en bra start på veckan!
Kram /Anna

Pia sa...

Visst är det väl härligt att ha sådana dagar emellanåt!:)

Normalt är Du ju en väldigt aktiv person, så då kan man unna sig!

Ha en fin vecka!
Kramen!

Inspiration i vitt sa...

Själv älskar jag sånna dagar då jag bara latar mig , snart är vardagen där igen och då är allt som vanligt.
Kram på dig/Ingela.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade